خدااااااااااچرا جسدشان پیدا نشد...
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل قالب سبز
نويسندگان
لینک دوستان

وبتان را جهانی کنید





 

 

خدایاااااااااااااااااااااا...

نمیدانم چرا هرگز جسد کسانی که میگفتند

 

 بدون تو میمیرم

 

پیدا نمیشود!!!

 

 بهانه نگیر زبان نفهم...دلم را میگویم.

 

آخر تو را از کجا برایش بیاورم !!!!

 

 گفته بودم که اگر لب تر کند برایش میمیرم...

 

اما نه تا آن حد که لبانش با لبان

 

 دیگری تر شود!!!



نظرات شما عزیزان:

هادی
ساعت23:00---15 خرداد 1393
قشنگ بود.به منم سر بزن جیگر!
پاسخ:میام


ماریسا
ساعت18:47---14 خرداد 1393

وبلاگت خوشگله


پاسخ:ممنون


atefeh
ساعت11:40---13 خرداد 1393
باید به بعضیا بفهمونیم…

ما اونی که نباید کنار میذاشتیمو؛ گذاشتیم کنار…

دیگه شما که جای خود داری….:|


پاسخ:هر بار دلم گرفت لبخند میزنم به یاد کسی که بار ها برا ی لبخندش دلم گرفت


ترلان
ساعت11:12---13 خرداد 1393


ﮔفت دیــــوانه وار دوســــتت دارم!



چه ســــاده بودم كه نفهمیدم



به دیــــوانه



اعــــتباری نیست...


پاسخ:خداااااااااااااااااااااااااا آخه چرا.........هعی:((


saeedsingle
ساعت1:36---13 خرداد 1393
صبر کن عشق تو تفسیر شود بعد برو ، یا دل از ماندن تو سیر شود بعد برو ،



خواب دیدی که دل دست به دامان تو شد ، تو بمان خواب تو تعبیر شود بعد برو ،
پاسخ:بهم میگفت با دنیا عوضم نمیکنه،با دنیا نه با یکی دیگه عوضم کرد....


مهران
ساعت1:11---13 خرداد 1393
به پای هم پیر شدیم !

من ، و خیال تو
پاسخ:مدت هاست برای تو مینویسم اما تو ........خیالت کافیه!!!


مهران
ساعت1:10---13 خرداد 1393
کسی به اشاره تورا نشانم می داد،بیچاره نمیدانستتو نشان هر اشاره ی منی
پاسخ:((


مهران
ساعت0:54---13 خرداد 1393
چقدر سخت است!

گاهی نميدانی از دست داده ای،

يا از دست رفته ای
پاسخ:واقعااااااا اینطوریه هعیییی...


مهران
ساعت0:53---13 خرداد 1393

لااااااااااایک خیلی قشنگ بود
پاسخ:♥♥

:((



shima
ساعت18:57---12 خرداد 1393
باران حضورت

که ببارد

تنهایی ام خشکسالی اش

را تعطیل می کند

به حرمت

قطراتی از جنس تو
پاسخ:(


شیرین عسل
ساعت18:26---11 خرداد 1393

کاش نی لبکی بودم که هنگام نواختن, لب هایت را هزار بار می بوسیدم

کاش تاری بودم که تودر آغوش می گیری تا بنوازی

ومن نغمه های عاشقانه ام را برایت می سرودم

کاش پیانویی بودم که تنم در حسرت لمس انگشتانت نبود

ودر هرنت برایت می خواندم که بیرحمانه عاشقت هستم


پاسخ:اخم



ترلان
ساعت7:52---11 خرداد 1393
هرگز نگو كه دوست داری اگر حقيقتا بدان اهميت نمي دهی.... درباره احساست سخن نگو اگر واقعا وجود ندارد .... هرگز دستي را نگير وقتي قصد شكستن قلبش را داری... هرگز نگو براي هميشه وقتي مي داني كه جدا مي شوی... هرگز به چشماني نگاه نكن وقتي قصد دروغ گفتن داري.... هرگز سلامي نده وقتي مي دانی كه خداحافظي در پيش است .... به كسي نگو كه تنها اوست وقتي در فكرت به ديگري فكر مي كنی.... قلبي را قفل نكن وقتي كليدش را نداری.






پاسخ:واسه خیلی ها هنوزم این حرفا معنی نداره......:((


shima
ساعت18:00---10 خرداد 1393
باران که گرفت ، زنده شدی از میان هزار لحظه دلتنگی و من خیس شدم از عطر بودنت !
پاسخ:(


mar♥jan
ساعت19:11---9 خرداد 1393
خدایا اگه خودت وقت نمیکنی به یکی بگو این شیر غمو ببنده…

داره سر ریز میشه ها…



.
پاسخ:هعییییی:(((


mar♥jan
ساعت19:09---9 خرداد 1393
ﺑـﻪِ ﺭﻭﺯﮔــَـﺎﺭ ﮔــُـﻔـﺘَـﻢ : !

ﭼـﺮﺍ ﺭﻭﯼ ﭼَـﺮﺥ ﻭ ﻓَـﻠَـﮑــِ ﺗُـﻮ ﺑَـﻌـﻀـﯿَـﺎ ﺑَـﺎﻟَـﺎﻥ ﺑَـﻌـﻀـﯽِ ﻫَـﺎ ﭘَـﺎﯾـﯿـﻦ ؟

ﻟَﺒﺨَﻨـﺪِﯼ ﺯَﺩ ﻭ ﮔــُـﻔـﺖَ : ﻧَﺘَـﺮﺱ ﻣـﯽ ﭼَـﺮﺧـﻪ… .

.
پاسخ:پس کی....:((((


zahra
ساعت18:38---9 خرداد 1393
ای کاش آدم های زندگـیــَـم کـوکــی بودند!



مثل ساعت اتاقم!!!



که به موقع مرا یــاد میکند..
پاسخ:کااااااااااااااااااش....


صبارونالدو
ساعت13:14---9 خرداد 1393

پاسخ:(((


atefeh
ساعت12:14---9 خرداد 1393
پسرا بخونن !!! دخترام داغ کنن تا آقایون بیشتری بخونن !!!!



ﻫﺮ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﻓﻬﻤﯿﺪﯼ ﻗﺮﺍﺭ ﻧﯿﺴﺖ ﺑﺎ ﻫﺮ ﺯﻥ ﯾﺎ ﺩﺧــﺘﺮﯼ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺖ

ﺷﺪﯼ ﺑﻪ ﺭﺧﺘﺨﻮﺍﺏ ﺑﺮﻭﯼ ✔...

✔ ﻫﺮ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﻓﻬﻤﯿﺪﯼ ﻫﺮ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ " ﺩﻭﺳﺘﺖ" ﺷﺪ " ﺩﻭﺳﺖ

ﺩﺧﺘﺮﺕ" ﻧﯿﺴﺖ ✔...

✔ ﻫﺮ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﻓﻬﻤﯿﺪﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﻮﺍﺏ "ﺳﻼﻡ " ﯾﮏ ﺩﺧﺘﺮ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﯾﮏ

" ﻋﻠﯿﮏ " ﻣﺤﺘﺮﻣﺎﻧﻪ ﻓﮑﺮ ﮐﻨﯽ ﻧﻪ ﯾﮏ ﻣﮑﺎﻥ ﺧﺎﻟﯽ ✔...

✔ ﻫﺮ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﻓﻬﻤﯿﺪﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﻮﺩﻥ ﺑﺎ ﯾﮏ ﺩﺧﺘﺮ ﺑﺎﯾﺪ " ﻣﺮﺩ " ﺑﺎﺷﯽ ﻧﻪ

" ﻧﺮ ✔..."

✔ ﻫﺮ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﻓﻬﻤﯿﺪﯼ ﺯﻥ "ﺗﮑﯿﻪ ﮔﺎﻩ " ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ✔...

✔ ﻫﺮ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﻓﻬﻤﯿﺪﯼ ﺩﺧﺘﺮ " ﺗﻮﺟﻪ" ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ✔...

✔ ﻫﺮ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﻓﻬﻤﯿﺪﯼ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻪ "ﯾﮏ ﺩﺧﺘﺮ" ﻋﺸﻘﺖ ﺭﺍ ﺛﺎﺑﺖ ﮐﻨﯽ ﻧﻪ

"ﭼﻨﺪ ﺩﺧﺘﺮ ✔..."

✔ ﻫﺮ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﻓﻬﻤﯿﺪﯼ ﺯﻥ " ﺣﺴﺎﺱ" ﺍﺳﺖ؛ﻣﯿﺸﮑﻨﺪ ✔...

✔ ﻫﺮ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﻓﻬﻤﯿﺪﯼ ﺣﺮﻑ ﻫﺎﯾﻢ ﺭﺍ ✔...

✔ﺁﻥ ﺯﻣﺎﻥ ﻣﯿﺘﻮﺍﻧﯽ ﺭﻭﯼ ﻫﻤﺮﺍﻫﯽ ﻭ ﻫﻤﺪﻟﯽ ﯾﮏ ""ﺟﻨﺲ

ﻣﺨــــــﺎﻟﻔﺖ "" ﺣﺴﺎﺏ ﮐﻨﯽ ...


پاسخ:Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiike


ترلان
ساعت6:52---9 خرداد 1393
به بعضیا بایدگفت:



دهنتو به اندازه کلماتت بازکن،گنده تر از خودت بخوای حرف بزنی



بخیه لازم میشی ها…
پاسخ:Liiiiiiiike


saeedsingle
ساعت0:47---9 خرداد 1393
لعنت ب جدایی ها

فقط همیـــــــــــن

لعنــــــــــتــــــــــــ


پاسخ:(((


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

درباره وبلاگ

اصلا قرار نیست کـــه سرخم بیاورم، حالا که سهم من نشدی کم بیاورم... دیشب تمام شهر تو را پرسه میزدم، تا روی زخمهـــای تـــو مرهم بیـاورم... میخواستم که چشم تو را شاعری کنم، امّا نشد کــــه شعــــر مجسم بیــــاورم... دستم نمی رسد به خودت کاش لااقل، می شد تــــو را دوباره به شعرم بیاورم... یادت که هست پای قراری که هیچ وقت..... میخواستم برای تــــو مریـــــم بیاورم؟ حتی قرار بود که من ابر باشم و، باران عاشقانـــه ی نم نم بیاورم... کلّــی قرار با تــــو ولی بی قرار من، اصلا بعید نیست که کم هم بیاورم... ...... اما همیشه ترسم از این است٬ مردنم، باعث شود بـــه زندگیت غـــــم بیــاورم... حوّای من تو باشی اگر٬ قول میدهم، عمراً دوباره رو به جهنّـــــم بیاورم... خود را عوض کنم و برایت به هر طریق، از زیــــر سنگ هم شده٬ آدم بیــــاورم... بگذار تا خلاصه کنم٬ دوست دارمت، یا باز هـــم بهــــانه ی محکم بیاورم؟ **فریبا عباسی**
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 250
تعداد نظرات : 777
تعداد آنلاین : 2



 

Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه